Krisis Pemulihan atau Healing Krisis


Krisis pemulihan (Healing crisis) merupakan suatu tindak balas badan melalui suatu jangkamasa apabila badan mula menerima sesuatu yang baru ataupun produk supplemen. Simptom-simptom Krisis pemulihan (Healing crisis) ini keliahtan seperti penyakit, tetapi sebenarnya tidak. Ia hanyalah tindakbalas oleh tubuh kita kerana kekurangan khasiat disebabkan faktor pemakanan kita. Apabila makanan berj]khasiat mula diberikan oleh badan secara mengejut, Krisis pemulihan (Healing crisis) terjadi.


Sewaktu jangkamasa penyesuaian, ada kemungkinan-kemungkinan penyakit yang pernah dilalui oleh tubuh dahulu akan timbul kemudian. Biasanya ia akan terjadi selama beberapa hari, beberapa minggu, beberapa bulan dan juga beberapa tahun bergantung kepada badan seseorang. Keadaan ini adalah disebabkan oleh toksin yang tertimbun di dalam tubuh kita untuk jangka amsa yang lama seperti sisa sisa, makanan berkimia, lemak dan stress ditambah pula dengan diet yang tidak seimbang, kurang tidur, antibiotik atau pengambilan ubat-ubatan. Pengambilan supplement sebenarnya mampu mempertingkatkan sistem imun kita, kebolehan detokfikasi serta pengawalan organ-organ kita.


Antara simptom lain sewaktu proses Krisis pemulihan (Healing crisis) berlaku adalah:

= pening
= keleseuan
= sakit kepala
= cirit birit
= kahak berlebihan
= berpeluh
= badan panas
= berkahak

Sewaktu anda mengalami Krisis pemulihan (Healing crisis), anda dinasihatkan memakan lebih sayuran dan buahan serta amalkan meminum air putih yang liter yang banyak.



Shaklee merupakan salah satu jenama produk supplement yang terkenal diseluruh dunia dan mempunyai beberapa jenis produk yang kesemuany bersifat semulajadi dan tidak berasaskan kepada bahan sintetik ataupun melibatkan penggunaan dadah walaupun dengan kadar sedikit.


Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Eksklusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 








No comments:

Post a Comment