Alfalfa Complex



Alfalfa Complex merupakan Formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee dalam tahun 1950-an


Diperbuat daripada tanaman Alfalfa (Medicago sativa) secar organik di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia.


Dikenali sebagai 'Raja Segala Tumbuhan'. Medicago sativa  memiliki gred yang paling tinggi di kalangan tumbuhan alfalfa dan mengambil masa sekurang-kurangnya 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi.


Daun alfalfa yang telah matang kaya dengan klorofil dan dikeringkan dengan udara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi secara mutlak manakala bahagian lain dilupuskan. 


Manfaat Utama:

  1. Mencuci hati, darah dan usus
  2. Melawan alahan
  3. Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut
  4. Menyingkirkan lemak dan kolestrol
  5. Melawan tumor
  6. Melegakan keletihan
  7. Mencegah serta merawat artritis

Alfalfa telah digunakan oleh manusia sejak lebih dari 2500 tahun dan telah dikenalpasti sebagai makanan yang paling kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakannya tidak terdapat di dalam buah-buahan dan sayuran. Ia kaya dengan protein, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia. 10 biji alfalfa menyediakan nutrisi dan menyamai segelas susu.



Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 

No comments:

Post a Comment