CARA BERHENTI MEROKOK.. atau Mohon Asapnyer Ditelan..?



Cuba lihat gambar di atas dan adakah anda pun mahu paru-paru anda menjadi seperti di atas.. kalau jawapannya adalah ya, berhenti membaca entry ini..!!!

Dan kalau jawapan anda adalah tidak, baca lagi!!!! dan scroll lagi ke bawah sehingga anda benar2 insaf tidak mahu paru-paru anda menjadi hitam..

1. Merokok menyebabkan kehilangan vitamin da mineral yang penting dalam badan, terutamanya kalsium sekaligus menyebabkan tulang menjadi rapuh!!

2. Ketagihan merokok juga menyebabkan deria hidung kurang sensitif

3. Menyebabkan kerosakan gigi dan gusi membengkak, gigi juga menjadi kuning

4. Keupayaan fizikal dan mental mudah terganggu

5. Ketagihan merokok juga memyebabkan ulser perut!

6. Kesian jugak kat anak bini.. asyik dok telan asap rokok kiter..

dan banyak lagi!!!

Meh-meh tengok gambar di bawah ni.. Ha,..

Jangan kata tknampak plop yer.. mungkin ini adalah diri anda akibat daripada KETAGIHAN MEROKOK!!!

Yer dok? yer dok??



Macam hodoh je.. macam hodoh je.. OPPSS!!.. 

Saya tahu di jauh sudut hati perokok tersimpan suatu perasaan ingin bebas dari KETAGIHAN MEROKOK.. mungkin tidak mengetahui cara nya..

Apa kata Tuan-tuan, Puan-puan, Dato' Datin.. hubungi saya segera.. 010-9333205 

ataupun PM saya di fanpage Facebook.. Extraordinary Supplement 

https://www.facebook.com/pages/Extraordinary-Supplement/602778339760103?ref=hl

saya akan memberitahu anda bagaimana mahu bebas dari KETAGIHAN ROKOK...!!

Saya sedia membantu!!

Vivix??!!!! Yer atasi diri anda daripada menjadi seperti di gambar di atas..


Jangan Risau !!!.. Anda masih belum terlambat..

Sayangi diri anda dengan kurangkan ketagihan merokok!!

Hidup bebas Tanpa Rokok!!


TAPI..

Selepas anda membaca semua ini.. tetapi masih lagi ingin merokok, saya bagi pihak yang ANTI ROKOK.. 

mohon anda yang merokok tu MENELAN ASAPNYERRR!! Mungkin sedapp??!!! 

Wallahu'alam..

SEKIAN...


No comments:

Post a Comment